tisdag 16 november 2010

vide


idag var vi hem till sofie och petrus och världens sötaste VIDE. idag hade jag med mig kameran, men då passade vide på att sova hela tiden när jag var där. men en sovbild fick det iaf bli! han är ju så söt. nästan så man blir sugen på en bebis. men bara nästan :).

helgen har spenderats i västerås med goda vänner. mycket trevligt, även om jag inte kunde träffa alla jag ville. gick en sväng i centrum och gudars va mycket nya affärer det kommit. måste åka dit för en shoppingvända när jag får min första lön!

nu börjar det verkligen dra ihop sig inför julen. längtar i massor. till helgen ska vi nog smygstarta med ljusstakar och lussebullsbak. fast tobias säger att man inte får och det är bara han som kan ta fram ljusstakarna. de ligger nämligen nere i vår spindelkällare och dit går jag inte mer än nödvändigt. men jag ska nog övertala honom!

förövrigt går jag mest i bröllopstankar. tror jag berättat för alla nu att vi ska gifta oss. 4 juni smäller det :). jag har hittat MIN klänning och nu letar jag billigt tyll då det behövs 30 meter (!!) till den här klänningen. min snälla svägerska ska sy den åt mig. det är verkligen mer att tänka på till ett bröllop än jag någonsin trodde..

5 kommentarer:

  1. OJ! GRATTIS MIA! Fy fan vad roligt med giftemål! Få se om det blir någon mer bebis för dig efter det kanske :)

    SvaraRadera
  2. tack sanna! ja det ska bli riktigt skojj. ja EN till bebis ska jag nog iaf ha. fast som sagt, det får bli efter bröllopet. jag vill då inte ha någon stor mage när jag ska i min brudklänning ;).

    SvaraRadera
  3. Vilken klänningsmodell blev det? Såg nån när jag var hos dig - vart det en sådan modell?

    Jisses va söt Vide är :-)

    SvaraRadera
  4. japp det blir med största sannolikhet den jag visade. jag känner att det är den som skulle passa mig bäst helt enkelt.
    ja han är helt underbar!

    SvaraRadera
  5. Du får nästan vara glad att han sov hela dagen. För han var vaken hela den natten och hela dagen efter och det enda han skulle göra var äta. :P Vad spännande att du hittat klänning. Åh så roligt att få planera bröllop!

    SvaraRadera