söndag 28 november 2010


idag har vi haft fullt hus här hemma. jag trodde aldrig att det skulle bli så mycket folk av bara min och tobias familj. men fullt var det. vi behöver nog ett större hus! härligt är det då verkligen, nu när julen närmar sig.

igår var jag och lovis på mora träsk. susanna med barnen och hennes svägerska med sin dotter var också med. det var riktigt roligt, men jag var en aning nervös för mora träsk-gubben. susanna har tidigare varit med om att han skrikit åt både barn och föräldrar under en spelning. haha. jag vågade inte ta en enda bild eftersom en av utskällningarna handlade om att gubben trodde att en pappa filmade. men annars var det skojj, lovis hängde med så gott hon kunde.

nu är det dags för en årlig tradition här hemma. under någon helg runt jul tvingar jag alltid tobias att se "love actually", en av mina absoluta favorit filmer. till det måsta man ha julmust och annat julegott! trevlig första advent kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar