måndag 1 november 2010

efterlängtat besök

vi har nyligen kommit hem från ett besök hos sofie, petrus och lilla VIDE. han var så liten och söt så det var inte klokt. jag är så glad för deras skull, att han äntligen kommit! jag kan inte riktigt förlåta mig själv för att jag glömde kameran. men då har jag en anledning att åka dit snart igen ;). om ni vill se det lilla underverket kan ni ju kika in på sofies blogg!

den här veckan har lovis höstlov så vi ska försöka hitta på massa skojj. imorn blir det utflykt med theo, august och emma och på torsdag ska vi nog till badhuset med storasyster och co.


så här fint har vårt taket blivit nu när tobias har lagt nytt. man kan även se, på takkupan, hur fint huset kommer bli efter att vi bytt panel. falurött is the shit! dessvärre har vi nu tre olika paneler på huset och det är ju inte så snyggt. men men, det syns ju bara på baksidan som tur är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar