torsdag 4 november 2010

party



idag har vi haft höstlovsdisco här hemma. susanna var här med sina barn hela dagen. mycket trevligt. barnen fick göra chokladbollar och vi poppade popcorn, sen vart det dans till mora träsk. jag tror alma var den som dansade mest. är det något hon älskar så är det musik!

jag vet föresten vad jag ska göra i januari. jobba! på en förskola! det känns galet skönt att ha det klart. det bästa av allt var att jag slapp söka jobb och gå på arbetsintervju. jag fick ett 6-månaders vik bara så där. underbart!

imorn funderar jag på om jag ska ta med mig barnen alldels själv till badhuset. jag kan tänka mig att det kommer bli hur jobbigt som helst, men jag gör det för deras skull. de längtar efter badhuset, speciellt lovis. på kvällen blir det dalälvskräftor hemma hos mamma och pappa. mums!

i tisdags packade vi pannkakor och gick till sjöberget med emma, theo och august. lovis och theo lekte för fullt. de byggde en koja, klättrade på stenar och grillade korvkottar. en riktigt härlig utedag. det finns ingen bättre lekplats än skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar