måndag 11 oktober 2010

ni får ha överseende med att jag inte kan bestäma mig om jag ska skriva här eller inte. ibland vill jag, ibland inte. men men, ni går väl in här om ni känner fört.

här kommer en bild på min nyblivna 1-åring.


vi har kalasat hela helgen, alma har fått massa fina presenter som hon är så glad för. lovis är också glad för en del av hennes saker. det är bra nu när alma har lite intressanta leksaker, så hon kan lära sig att dela med sig av sina.

idag ska vi och hälsa på på en förskola där alma kankse kommer att börja i januari. tyvärr inte samma om lovis går på, men den ligger iaf nära. imorn får jag reda på hur det blir. får hon inte gå på samma som lovis får hon iaf stå kvar i kön och vi får hoppas att hon får en plats där i augusti nästa år istället. drygt att ha dem på olika. men tydligen går lovis på en av de populäraste förskolorna i borlänge och då är det så klart svårt att få en plats. vilka bekymmmer man har :).

1 kommentar: