torsdag 14 oktober 2010

barnens rum

helt plötsliga tar det inte längre 30min att ladda upp en bild, så nu kan jag visa lite bilder från huset. här kommer barnens sovrum som ligger på övervåningen.

lovis säng och en liten lekhörna

pysselbänk och almas säng

kojan



brevid lovis säng sitter lite saker som har med lovis att göra. hennes namn, en skylt med "hennes" ord, lovis månadsbild, hand- och fotavtryck från hon var 7mån och en superfin teckning som hon ritat. jag hoppas få upp något liknande även brevid almas säng

4 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med dom där "Lovis-grejerna"!!

    SvaraRadera
  2. Va fint och mysigt! Och kul att du bloggar igen :)

    SvaraRadera
  3. ja tack, det vart ett riktigt mysrum. fast en aning FÖR rosa för min smak på väggarna. det var inte riktigt meningen. hade tänkt mig en väldigt ljus, men men. lovis älskar det :). ja sofie, det vart jag riktigt nöjd med :).

    SvaraRadera