måndag 18 oktober 2010

köket

här kommer lite bilder på köket. det är en aning litet och trång, men jag tycker ändå om det. det var lyckligtvis nyrenoverat när vi flyttade in och de hade ännu mer lyckligtvis valt ett kök jag själv skulle kunna välja. väggarna var dessvärre målade i grönt, så de blev snabbt vitmålade. det enda jag skulle vilja fixa nu är diskhon. den är alldelss för liten, det är inte roligt att diska plåtar där, det kan jag lova.

idag ska vi vaccinera lilla madick en andra gång. läbbigt med sprutor. imorn är det almas tur. dags för 1-årssprutan!





min fiiina tallrikshylla, där mina biblar står placerade ;)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni bor, och ungarnas rum är också jättefint!

    SvaraRadera
  2. tack sanna! du får komma hit och hälsa på någon gång :)!

    SvaraRadera