onsdag 22 december 2010

granen står så grön och grann i stugan..



ja men då är väl allt klart då inför den stora högtiden. alla klappar är inslagna, julmat och julgodis är fixat och granen är klädd. måste säga att det vart en väldigt fin gran, med tanke på vad lite pengar jag lagt ner på pynt. jag är mest nöjd med klipparken jag köpte på panduro. det blidde små kort med gammeldags julmotiv som jag hängde upp med silvertråd. sen kunde jag ju inte ha hittat en bättre topp-dekoration. en prinsesskrona! lovis blev väldigt nöjd med det!
tänk vilken hysteri det är för några dagar. men härligt är det :). i eftermiddag ska vi hem till tobias pappa och fira. lovis går på högvarv då jag råkade säga att hon skulle få julklappar ikväll. haha, vad vore julen utan barn!?!

jag vet faktiskt inte vad det blir på nyår. barnvänligt iaf! tror vi ska fira med emma och jennie och deras familjer, men vi åker antagligen hem när alma ska sova. kankse kan gå över till susanna en sväng när vi kommit hem. om lillan behagar att sova i vagnen. det visar sig.

nu ska jag stryka barnens julklänningar!

(det julkort vi valde mellan, men inte skickade!)

1 kommentar:

  1. Fina bilder :-). Då vet jag att prinsessåldern kan pågå ett tag. Får helt enkelt stå ut ;-) /Karin

    SvaraRadera