onsdag 27 juli 2011


nu börjar lekstugan ta form. det går sakta men säkert. det har ju varit så regnigt och då blir det inte mycket bygga av. men igår spikade jag för fullt och även nu på eftermiddagen. men nu har jag inge mer brädor utan måste vänta på att tobias ska köpa och sen måste jag ju måla också. men att måla med falu rödfärg är mycket smidigare än andra färger. så det går ganska fort!

idag var sommaren tillbaka också. härligt! det blev självklart bad efter jobbet. nu jobbar jag nästa vecka och sen har jag semester igen. skönt. då åker vi en vända till finland och mumindalen. det kommer nog bli jätteskojj och alma och lovis kommer säkerligen njuta för fullt.

alma med full mundering. hon är helt galen i vattnet och "simmar" och hoppar för fullt, vare hon sig står bott eller inte. så både armpuffar och simdyna är nödvändigt på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar