söndag 17 juli 2011

nu är golvet på lekstugan klart. även stommarna till väggarna. imorn hoppas jag att vi ska resa stommarna och börja spika panel. det blir samma panel som på huset. så det kommer bli sååå fint.
ser ni vad koncentrerad jag ser ut när jag spikar :). föresten är det inte så tråkigt att hålla på när man får så här fint sällskap!

i helgen har jag och tjejerna varit i västerås. vi har shoppat i massor (bla med presentkort vi fick när vi gifte oss), lekt på djäkneberget och hälsat på djuren på parken zoo. men mest av allt har vi hängt med maria och hennes underbara ungar. det har varit en toppenhelg med andra ord. min semester är slut sen en vecka tillbaka och imorn är det dags för jobb igen. men den här veckan blir roligare då jag får ha mina trollungar med mig på jobbet!


alma tyckte getterna var roligast. vi hade med andra ord lika gärna kunnat åkt till en bondgård helt gratis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar