onsdag 15 september 2010

min tjej

min lovis vet hur man äter kräftor, precis som mamma :)
sitter här och är sjukt sugen på kräftor. vi måste nog äta kräftor minst ett par ggr till i år. jag undrar varför man äter något så gott bara en gång om året. men när susanna flyttat hem har pappa lovat att ha kräftkalas på alla kräftor som han nyligen fiskade upp. det ser jag fram emot.

och ja jag ser ju också så klart fram emot 1 oktober, då storasyster med familj flyttar hem igen. såå underbart att hela familjen bor här i stan igen. som jag har längtat. det allra bästa med deras hemflytt är att de kommer bo på ca 5 min gångavstånd från oss. det betyder att vi kan träffas jämt! lovis var väldigt faccinerad av vi snart skulle kunna gå till leon och nellie. det blir en väldig skillnad mot hur det har varit.

emma tipsade precis om en blogg som hon tyckte jag skulle kolla in. alltså jag blir så avis på alla som har det så fint hemma. jag vill också ha det vitt och lantligt till max. men jag har varken ekonomi eller öga för inredning. såå trist.

nu ska jag ta en middagslur, jag brukar inte vara så förtjust i att sova på dagen. men just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. almas sovning de senaste dagarna har varit fruktansvärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar