onsdag 1 september 2010

vi vill ha ett badkar!!


just nu är det ingen ordning på allting och man hittar inte vart enda dugg här hemma! innertaket uppe håller på att målas och det blev så klart världens projekt. efter att tobias i 3½ timme och bara gjort klart i ett rum, gav jag med mig på att det räcker att måla vitt i sovrummen. taket i allrummet och trappen får vitlaseras. taket här nere är vitlaserat så det blir nog fint, fast jag tycker att det är allra finast med helvitt. men men. jag orkar inte ha det så här. det är grejer överallt, vi sover just nu i vardagsrummet, det stinker stark färg och alma kommer med saker i munnen hela tiden. det var ju så här det INTE skulle vara eftersom vi inte skulle behöva göra om inne. ja ja, när väl taket är färdigt ska jag måla med vanlig färg som inte luktar så mycket. då blir det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar