måndag 6 september 2010

nu börjar det ordna upp sig här hemma. eller allt är iaf inte bara en enda röra. de mesta saker börja hitta sin plats och ligger inte bara slängda i något hörn. men det är mycket jag vil göra och ännu mer jag vill inhandla. tyvärr tillåter inte vår ekonomi de inköp jag vill göra. tobias pengar går till allt viktigt vi måste ha. och tydligen hör inte en skänk, köksbord med stolar, skrivbord, leksakslådor, skåp och annan inredning till det viktigaste ;). jag vill ju köpa allt begagnat men det är ju iaf inte gratis.

till helgen ska jag måla barnens lekrum och även köket har jag tänkt mig. tobias får åka bort med barnen över dagen, annars blir det svårt att måla lekrummet. jag hoppas även att jag då ska hinna med massa smågrejer mellan målningarna. vore väldigt skönt. jag har tex en fiiiin koffert nere i källaren som ska målas vit och kökssoffan ska kläs om.

varför klättra upp här om och om igen, när man inte tar sig ner!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar