torsdag 9 juni 2011

hemma på lunchen

är hemma en snabbis på lunchen. fick lov att slänga i mig en macka eller två, då det bjöds på biff stroganoff idag på jobbet. smaken är helt okej, det är fettbitarna jag inte klarar av. annars är det verkligen toppen att få luch på jobbet.

imorn tar lillebror studenten. jag kan inte fatta att han är så gammal. det betyder ju att jag är ännu äldre, och att det var 9 år sen jag själv tog studenten. galet!
på lördag skulle jag gärna åka ner till stan och kika på sugarplum. får se om sofie vill hänga med. det vore himla roligt att se dem nu.

jag börjar få lite ångest över att jobba i sommar. jag har inte jobbat under sommaren sedan den sommaren jag var gravid med lovis. sen jobbar jag precis de veckor som alla andra har semester. skittråkigt. jag får ju vara ledig 3 veckor, men det räcker ju inte för mig ;)!!

jag väntar med spänning på alla bröllopsbilder som folk har tagit. jag har knappt några alls. mest ser jag fram emot emmas bilder och addes. den här hittade jag iaf på min kamera! men det var även den enda på mig och tobias. ser vi inte lyckliga ut så säg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar