torsdag 26 augusti 2010

soffs och mimms

jag kom på idag, när jag satt och sydde, att runt den här tiden för 10 år sedan träffade jag världens bästa sofie för första gången. 10 år sen! det är ju en hel evighet. iof känns det som jag kännt henne i en he evighet så det stämmer ju. tänk va mycket roligt vi haft under dessa 10 år. hultsfred, storsjöyran, minst 20 håkan-spelningar, hur många fester som helst, myskvällar, stockholmsresor mm mm. ja mycket har vi hunnit med och mycket mer kommer vi hinna med. många familjesemestrar röstar jag på! (då självklart vi går ut och dricker cider på kvällarna, och karlarna får stanna hemma med barnen!) i can't wait!
under en av alla spelningar med håkan vi varit på

av någon anledning står det fel datum och tid på mina inlägg. vet inte hur man fixar det och det spelar väl egentligen ingen roll. men jag kan lova att det är fel när det står att jag skrivit ett inlägg 23.50. det är mer troligt att det skrivits runt 05.50..

3 kommentarer:

  1. Det är verkligen galet lång tid! Tänk alla roliga fester och påhitt, alla "dagens rol", alla kvällar med cirre och bandarn, alla Håkan spelningar, alla tidiga kvällar på Flamman bara för at få höra våran musik och köpa billiga drinkar. Många skratt har det blivit, och jag hoppas att det kommer fortsätta! :D

    SvaraRadera
  2. ja men gud, bandaren hade jag nästan glömt bort. den ligger i förrådet någonstans. jag kan inte slänga den, fast tobias har varit på mig flera gånger att jag inte kan spara på en trasig gammal bandspelare. haha, men den kommer alltid vara kvar :).

    SvaraRadera
  3. " Dagens rol"
    Haha det är typiskt er!

    SvaraRadera