tisdag 24 augusti 2010

ja ja jag kunde väl inte riktigt hålla mig från bloggandet. men jag börjar mest för att det kan vara kul att visa er i Västerås hur det går med huset och sånt. ja er i Borlänge och runt omkring som jag inte träffar så ofta också så klart.

ja sen jag skrev senast har vi hunnit bo i en hyresrätt några månader, men på fredag får vi nycklarna till vårt hus. jag har tyvärr ingen bild att lägga upp på huset, men det kommer!
jag visar en bild på min superfina gammla skolbänk som jag köpte för ett tag sen. den håller för tillfället på att målas vit och barnen ska få ha den som pysselbänk. jag tyckte det var toppen att det var två stycken plaster, så de kan sitta bredvid varandra och pyssla!

1 kommentar:

  1. Vilken fin pysselbänk! Och superkul med ny blogg :) Kram!

    SvaraRadera